Hos Munkebjerg Gymnastikforening har vi hold for alle – uanset alder og interesse.

For at se en beskrivelse om de enkelte hold, kan du trykke på knappen Info.

Tilmelding:

Du skal bruge din medlemsprofil for at kunne tilmelde dig. Du skal blot taste dit mobilnummer eller din email.

Er du ny i foreningen, kan du oprette en ny medlemsprofil ved tilmeldingen.

1. Du vælger det hold du eller dit barn skal tilmeldes og trykker “Tilmeld”.
  2. Du logger nu på med dit mobilnummer eller din email og vælger den profil, der skal meldes til.
    • Er du ny i foreningen, kan du oprette en ny profil.
  3. Du kan nu taste dine kortoplysninger og trykke Godkend – tilmeldingen er registreret i systemet.

Bemærk at der på nogle hold er max. deltagere. Der oprettes ventelister, og du får en mail herom.

Det er stadig muligt at “prøve” holdet de 2 første gange, inden tilmelding er nødvendig. Hvis du vil sikre dig en plads på holdet, anbefales det at betale straks, da flere hold hurtigt bliver booket. Hvis du efter de først to gange fortryder, betales dine penge retur ved henvendelse til kassereren.

Har du problemer med tilmelding eller betaling, så kontakt annette@munkebjerggymnastikforening.dk

Grundhold

Grand Prix