TILMELDING OG BETALING

Tilmelding er gældende for hele sæsonen.
Udmeldelse kan kun ske til kassereren, og indbetalt kontingent tilbagetales ikke.
(Tilbagebetaling kun hvis undervisningen ikke gennemføres pga. utilstrækkelig tilslutning).
Tilmelding og betaling af kontingent sker via vores online-registrering. Samtidig med registrering af medlemskab betales kontingentet for sæsonen.

Du kan via vores hjemmeside tilmelde dig det hold, du ønsker at deltage på og online samtidig betale kontingentet.
Vær opmærksom på, at visse hold har en max grænse for antal gymnaster.
På hold med max deltagere oprettes automatisk en venteliste, hvis max er nået, og du får en E-mail herom.

HUSK at du stadig kan prøve et hold 2 gange, før tilmelding er nødvendig (OBS: Der er ikke pladsgaranti, tilmelding er først til mølle).

Tilmeldingsproceduren gælder ALLE medlemmer:

– Hvis du var medlem sidste sæson, skal du bruge dit password i forbindelse med tilmelding. Hvis du har glemt det, klik på ”glemt password” under ”Allerede medlem” og du får et nyt tilsendt på E-mail.
– NYE medlemmer skal tillige registrere sig.

Når du er tilmeldt/betalt kontingentet modtager du pr. E-mail en bekræftelse/dit password, som du skal bruge, hvis der er rettelser til adresse o.l. Evt. rettelser foregår via ”Medlemslogin”. Det er altså kun nødvendigt at registrere sig én gang.

TRÆNINGSSTEDER

Kommende sæson træner vi i:

1. Munkebjergskolen: Hal og Gymnastiksal, Fengersvej 6, 5230 Odense M.
2. Odense Idrætshal: Gymnastikhallen, Højstrupvej 5, 5200 Odense V.
3. Tornbjerg Gymnasium: Idrætshal, Skærmhatten 15, 5220 Odense SØ.
4. Odense Katedralskole: Hal, Jernbanegade 34, 5000 Odense C.
5. Rosengårdskolen: Hal, Stærmosegårdsvej 51, 5230 Odense M.

OMKLÆDNING

Vi beder alle medlemmer bruge de to omklædningsrum til alt tøj og ikke mindst fodtøj. Barnevogne/klapvogne placeres i foyeren. Lad aldrig penge og værdigenstande ligge i omklædningsrummene.

BØRNEATTESTER

Munkebjerg Gymnastikforening indhenter hvert år børneattester (lovkrav) på alle vores frivillige. Dette gælder også trænere på voksenhold, selv om det kun er et krav, at der indhentes børneattester på personer, som træner gymnaster under 15 år.

FORSIKRING

Munkebjerg Gymnastikforening har ikke tegnet forsikringer for foreningens medlemmer, men vi er via medlemskabet i såvel DGF som DGI dækket på nogle områder – men kun for trænerne og bestyrelsesmedlemmerne. Derfor skal foreningens råd til alle medlemmerne være: tegn en fritidsulykkesforsikring, for en sikkerheds skyld.

PRIVATLIVSPOLITIK

Her finder du Munkebjerg Gymnastikforenings politik for behandling af persondata: Privatlivspolitik for idrætsforeninger 2019