micro
Micro Grand Prix er et konkurrencehold for piger i alderen 6-8 år, dvs. pigerne skal fylde 6, 7 eller 8 år i konkurrenceåret (årgang 2012-2014). Holdet deltager ved de Fynske og Danske mesterskaber.Derudover optræder de sammen med resten af Grand Prix-flokken til et par opvisninger her på Fyn.Umiddelbart vil alle pigerne skulle på gulvet til mindst én konkurrence, men da det er en konkurrencesport, skeles der også til pigernes rytmiske sans og talent for denne specielle gren af rytmisk gymnastik.Som gymnast på Micro Grand Prix forventer vi af dig

• at du elsker at lave gymnastik/elsker at lære nye ting og ikke giver op, selvom det er noget svært du skal lære
  • at du er indstillet på at møde til alle træninger og deltage i sociale arrangementer
  • at du (og dine forældre) husker at melde afbud, hvis det skulle blive nødvendigt. Dvs. at DU ikke kan undværes.

Dette kræver alt sammen en rigtig god forældreforståelse samt -opbakning.

Af os instruktører kan du til gengæld forvente en stor portion engagement, smil, hygge, læring og sjov til hver træning samt spændende og minderige oplevelser.

På dette hold skal der indløses personlig licens via GymDanmarks hjemmeside: www.gymdanmark.dk for at kunne deltage i årets konkurrencer. Licensen koster kr. 225,-  for perioden 1. august 2019 – 31. juli 2020. Denne licens betales senest den 1. november 2019 af den enkelte gymnast.

Trænere:
Laura Birckner

Frederikke Boll

Hjælpetræner:
Anna Kølle Andersen

Onsdag kl. 16.00 – 17.20 (Munkebjergskolen – Sal), 17.20 – 17.45 (Munkebjergskolen – Hal)

Første gang:
Onsdag, den 14. august 2019

Pris:
Kr. 2700,-

Kontingentet betales i 2 rater af 1350,- (august + januar) og indeholder betaling for dragt (ca. kr. 1000,-) ,deltagelse i Fynske og danske mesterskaber (1. og 2. runde) samt foreningstrøje og evt. holdtøj.