micro
Mikro Grand Prix er et konkurrencehold for piger i alderen 6-8 år, dvs. pigerne skal fylde 6, 7 eller 8 år i konkurrenceåret.Holdet deltager ved de Fynske og Danske mesterskaber.Derudover optræder de sammen med resten af Grand Prix-flokken til et par opvisninger her på Fyn.Umiddelbart vil alle pigerne skulle på gulvet til mindst én konkurrence, men da det er en konkurrencesport, skeles der også til pigernes rytmiske sans og talent for denne specielle gren af rytmisk gymnastik.Som gymnast på Mikro Grand Prix forventer vi af dig

• at du elsker at lave gymnastik/elsker at lære nye ting og ikke giver op, selvom det er noget svært du skal lære
  • at du er indstillet på at møde til alle træninger og deltage i sociale arrangementer
  • at du (og dine forældre) husker at melde afbud, hvis det skulle blive nødvendigt. Dvs. at DU ikke kan undværes.

Dette kræver alt sammen en rigtig god forældreforståelse samt -opbakning.

Af os instruktører kan du til gengæld forvente en stor portion engagement, smil, hygge, læring og sjov til hver træning samt spændende og minderige oplevelser.

På dette hold skal der indløses personlig licens via GymDanmarks hjemmeside: www.gymdanmark.dk for at kunne deltage i årets konkurrencer. Licensen koster kr. 225,-  for perioden 1. august 2018 – 31. juli 2019. Denne licens betales senest den 1. november 2018 af den enkelte gymnast.

Instruktører:
Camilla Ebersbach

Hjælpeinstruktører:
Anna Kølle Andersen
Ida Vinther Rasmussen

Onsdag kl. 16.00 – 17.20 (Munkebjergskolen – Sal)

Første gang:
Onsdag, den 15. august 2018

Pris:
Kr. 1.250,- (1. rate)
Kontingentet betales i 2 rater (august + januar) og indeholder betaling for dragt (ca. kr. 1000,-) samt deltagelse i Fynske og danske mesterskaber (1. og 2. runde). Derudover skal der påregnes udgifter til bl.a. en foreningstrøje og evt. holdtøj.